intymność
Program partnerski
Dołącz do programu partnerskiego
Dołącz do programu partnerskiego

Dołącz do nas: załóż konto partnerskie i zacznij zarabiać od zaraz!

ZAREJESTRUJ SIĘ

jesteś już partnerem


Zapamiętaj hasło

Zaktualizuj swoje dane do 24.01 – WYSYŁAMY PIT

dodano: sobota, 16 Styczeń 2016 w kategorii: bez kategorii

W najbliższym czasie rozpoczniemy wysyłkę PIT. W związku z tym prosimy o sprawdzenie i w razie potrzeby aktualizację danych kontaktowych tj.

  • adres do PIT
  • dane urzędu skarbowego
  • adres korespondencyjny
  • numer telefonu – w przypadku pytań lub wątpliwości osoby przygotowujące dokumenty skontaktują się z Tobą

Prosimy o niezwłoczną aktualizację danych – do 24.01.2016

UWAGA: zwracamy też uwagę, że od pewnego czasu są trudności z odbiorem naszych wiadomości na pocztę gmail – maile wpadają do folderu spam. Prosimy o dodanie adresów z domeny intymnosc.pl jako zaufanych.

UWAGA! Problemy z dostarczaniem wiadomości na Gmail

dodano: wtorek, 5 Styczeń 2016 w kategorii: bez kategorii

Od pewnego czasu otrzymujemy informacje, że nasze maile nie dochodzą na pocztę Gmail. Próbujemy rozwiązać ten problem, jednak sugerujemy zmianę emaili kontaktowych. Prosimy również o uzupełnianie telefonów kontaktowych – są one przydatne przy kontakcie dotyczącym rozliczeń (umów, faktur, wypłat).

Nowe zdjęcia produktów

dodano: poniedziałek, 9 Luty 2015 w kategorii: Produkty

W zeszłym roku zmieniliśmy opakowania produktów:

  • Love&Desire męskie oraz damskie – wszystkie pojemności
  • Pheromone essence
  • Żele intymne: Be Lover, Potency gel, Libigel, Orgasm Control gel

Nie wszyscy partnerzy zaktualizowali swoje banery. Zachęcamy do pobierania materiałów bezpośrednio ze strony http://shs-store.com/materials/

Optymalizacja Strony

dodano: środa, 4 Czerwiec 2014 w kategorii: Poradnik partnera, Pozycjonowanie

1. Teksty
a) unikalność
Ostatnie zmiany algorytmu nie pozostawiają złudzeń – unikalny (nie kopiowany z innych stron) tekst ma kluczowe znaczenie dla widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Warto poświęcić kilka minut na napisanie własnych tekstów, które mogą przyczynić się to wzrostu ruchu na stronie, a co za tym idzie – zarobków. Kopiując tekst można zaszkodzić nie tylko sobie, ale także witrynie, z której tekst kopiujemy (algorytmy Google nie są doskonałe).
Kopiowanie tekstów z innych stron może pociągnąć za sobą konsekwencje prawne – jest to przypadek naruszenia praw autorskich i autor treści może dochodzić swoich praw na drodze sądowej.

b) rozmieszczenie tekstu
Unikalny tekst może nam zapewnić dodatkowe wejścia na stronę z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Ale co dalej? Jak przekuć dodatkowe wejścia na stronę w transakcje? Opis należy stworzyć w taki sposób, aby wizualnie zachęcał użytkownika do działania – poprzez odpowiednie użycie nagłówków, grafik, list (numerowanych i wypunktowanych) i zastosowanie optymalnego podziału na akapity.

c) Treść
Pisząc tekst zachęcający do zakupu warto skupić się na unikalnych cechach danego produktu. Podkreślając jego zalety i różnice w porównaniu do produktów konkurencyjnych oraz ukazując rozwiązanie problemów potencjalnego klienta, w łatwiejszy sposób przekonasz go do zakupu.

Więcej na ten temat:
http://socialpress.pl/2014/05/zapomnij-o-usp/
http://nowymarketing.pl/a/2963,jak-ozywic-opisy-produktow-w-sklepie-internetowym
http://nowymarketing.pl/a/2046,dobry-tekst-dla-pozycjonera
http://nowymarketing.pl/a/1563,copywriting-trzy-sposoby-na-trudniejszy-temat
http://helion.pl/ksiazki/webwriting-profesjonalne-tworzenie-tekstow-dla-internetu-wydanie-ii-zaktualizowane-i-poszerzone-joanna-wrycza-bekier,webwr2.htm

2. Optymalizacja
Optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarki google jest obszernym tematem, którego zgłębienie może zająć sporo czasu. Jednak warto zapoznać się chociażby z listą błędów, które twórcy stron popełniają najczęściej. Ich wyeliminowanie na pewno pozytywnie wpłynie na widoczność naszej strony w Google.

a) Brak przekierowania wersji www / bez www
Dla Google domena.pl i www.domena.pl, to dwie różne witryny. Dlatego trzeba zadbać o to, aby tylko jedna z nich była dostępna. Takie przekierowanie domyślnie jest wdrożone na platformie WordPress – w przypadku innych systemów zarządzania treścią (CMS) należy zadbać o to samodzielnie.

b) Powielona zawartość podstron
Bardzo często strona główna serwisu jest dostępna pod kilkoma adresami, np.
http://domena.pl/
http://domena.pl/index.php
http://domena.pl/index.html

Z punktu widzenia optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek, jest to sytuacja niezbyt korzystna – mamy powieloną treść pod kilkoma adresami. Warto zatem zablokować tego typu podstrony przed indeksacją, stosując jedną z czterech metod:
– przekierowanie 301
– znacznik canonical
– meta-tag robots noindex
– zablokowanie adresu w pliku  robots.txt

Duplikaty wewnętrzne dotyczą nie tylko strony głównej, ale także podstron produktów i kategorii (sortowania, wyniki wewnętrznej wyszukiwarki, wersje pdf strony oraz wersja do druku) –  w ich przypadku także należy wprowadzić jedno z powyższych rozwiązań.

c) Upychanie słów kluczowych w stopce strony
Sztuczne zamieszczanie fraz w stałych elementach witryny (takich jak stopka, header, sidebar) w żaden sposób nie pomagają naszej stronie – czasy tego typu „optymalizacji” minęły już dawno. Za takie praktyki Google potrafi teraz ukarać stronę, całkowicie usuwając ją z indeksu. Czy warto ryzykować nie widząc żadnych potencjalnych korzyści?

d) Brak przyjaznych adresów URL
Przyjazny adres URL nie tylko przyśpiesza indeksowanie witryny, ale spełnia także rolę informacyjną (przy odpowiedniej strukturze użytkownik wie, w jakiej kategorii się znajduje).

Przykłady „przyjaznych” adresów URL:
http://domena.pl/feromony/love-and-desire.html
http://domena.pl/powiekszanie-penisa/penilarge.html

Przykłady „nieprzyjaznych” adresów:
http://domena.pl/page.php?id=10&x=55
http://domena.pl/page.php?id=16&cat=155&sub=1&sort=price

Większość popularnych systemów CMS pozwala na szybkie wdrożenie przyjaznych adresów, bez konieczności ingerencji w kod witryny.

Więcej na temat optymalizacji:
http://moz.com/blog/perfecting-onpage-optimization-for-ecommerce-websites

3. Linkowanie do stron docelowych
Specyfika naszego programu zobowiązuje jego członków do przeniesienia użytkowników na jeden z naszych serwisów, gdzie transakcja jest finalizowana. Ostatnie zmiany algorytmów Google sprawiły, że wszystkie linki kierujące do innych witryn znalazły się na cenzurowanym. Aby nie zaszkodzić swojej stronie, ani witrynie do której kieruje link, warto zadbać o odpowiednią optymalizację linków wychodzących.

Aby nie zaszkodzić witrynie, do której link prowadzi, należy zastosować atrybut rel=”nofollow”. Wszelkie informacje na ten temat można znaleźć na oficjalnej stronie Google: https://support.google.com/webmasters/answer/96569?hl=pl

Oprócz tego, warto używać linków w taki sposób, aby Google nie uznało ich za „podejrzane”.

Przykłady linków „neutralnych”:
– linki ze zdjęć i grafik
– linki „na url”, np. http://intymnosc.pl/penilarge-powiekszanie-penisa-naturalnie-p-884.html
– linki typu „zobacz najlepsze feromony w feromarket.com” lub „sprawdź ceny na intymnosc.pl”

Przykłady linków, które mogą zostać uznane za szkodliwe:
– „najlepsze feromony”
– „sexshop”
– „wibratory”
– „krem penilarge”

W przypadku, gdy link pochodzący ze strony należącej do programu partnerskiego zostanie uznany za nienaturalny, możemy wystąpić z prośbą o jego usunięcie.

Promocja na dzień kobiet

dodano: wtorek, 4 Marzec 2014 w kategorii: Produkty

Zachęcamy do promowania nowej promocji w sklepie intymnosc.pl

dzień kobiet

Promocja sylwestrowa – do 31/12/2013

dodano: czwartek, 19 Grudzień 2013 w kategorii: Nowości Intymnosc.pl, Produkty

promocja sylwestrowa

 

Informujemy o nowej promocji w sklepie intymnosc.pl

Materiały graficzne mogą zostać użyte na stronach oraz mailingu.

‚BLACK FRIDAY’ w Intymnosc.pl, czyli promocja z gwiazdką

dodano: piątek, 29 Listopad 2013 w kategorii: Nowości Intymnosc.pl, Produkty

Tylko do 6 grudnia 2013,
15 MEGA HITÓW sklepu Intymnosc.pl w 5 zestawach z promocją 50%!
Co oznacza, że drugi produkt dostajesz całkowicie GRATIS !!!

TYLKO U NAS, tylko do końca listopada – 80% prowizji na wybrane produkty

dodano: piątek, 20 Wrzesień 2013 w kategorii: Nowości PP

Przygotuj się na listopad, bo właśnie wtedy, za każde sprzedane feromony Love & Desire 100ml i Pheromone Essence płacimy aż 80% prowizji.

To oznacza, że za każdą sprzedaną sztukę tych produktów dostaniesz aż 77,98zł prowizji. Tylko od 1 do 30 listopada – nie zmarnuj okazji!

Czym jest pozycjonowanie ?

dodano: środa, 11 Wrzesień 2013 w kategorii: Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to ogół czynności mający poprawić wyświetlania wyników Twojej strony w wyszukiwarce Google. Działania promocyjne mają doprowadzić do stanu, w którym po wpisaniu odpowiedniego słowa kluczowego link do strony znajdzie się na możliwie najwyższej pozycji. Jak zapewne dobrze wiesz to właśnie Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce. Pozycjonowanie bazuje na częściowo znanym algorytmie wyszukiwarki. Pozycjonować możesz adres URL swojej strony Internetowej, blogu, fanpage czy kanał na Youtube.

pozycjonowanie

 

Na grafice powyżej przedstawiamy efekt pozycjonowania strony naszego programu partnerskiego dla frazy „program partnerski”. W chwili gdy pozycjonujesz stronę na małą ilość fraz, pozycje możesz sprawdzić ręcznie. W przypadku większej ilości słów kluczowych konieczne okazują się programy do monitoringu pozycji (rekomendyjemy webpozycja.pl). Ilość wyników w pewien sposób informuje nas o konkurencyjności frazy.

Korzyści pozycjonowania :

  • Wzrośnie ilość osób odwiedzających Twoją stronę, blog, kanał YT, fanpage etc.
  • Koszt pozycjonowania jest często niższy od innych form reklamy
  • Nie ma granic geograficznych co oznacza, że możesz dotrzeć do dowolnej grupy docelowej
  • Zwiększysz swoje dochody
  • Wysokie pozycje budzą zaufanie w oczach klientów
  • White Seo przynosi długoterminowe korzyści
  • Dodatkowy dochód pasywny z Partnerów II Poziomu

Czym tak naprawdę jest pozycjonowanie stron ?

Ogół działań promocyjnych sprowadza się do dwóch rzeczy: optymalizacji kodu oraz dbania o „odpowiednie” linki prowadzące do naszej strony. Nie ilość linków prowadzących a ich jakość ma kluczowe znaczenie. Budując otoczenie strony w Internecie zwróć uwagę na PR i TR stron docelowych. Musisz wiedzieć, że Internauci korzystający z Google bardzo rzadko zaglądają głębiej niż na 2-3 stronę. Stąd ważne aby pozycja dla najważniejszych fraz znalazła się możliwie wysoko wśród wszystkich wyników wyszukiwania- docelowo w pierwszej 3. Dlaczego ? Zwróć uwagę na poniższą grafikę:

seo wiw

… a w przypadku wyników z authorship:

eye-tracking-adnotacje-spolecznosciowe

 

Zobacz ciekawy artykuł: http://blog.performancemedia.pl/seo/wplyw-google-authorship-na-klikalnosc-wynikow-wyszukiwania

Web Usability – spraw, by Twoja strona była użyteczna!

dodano: środa, 11 Wrzesień 2013 w kategorii: Użyteczność www

Zastanawiałaś/eś się kiedyś ile osób rezygnuje z wizyty na Twojej stronie, bo nie potrafią jej używać?
Najczęściej też wtedy użytkownik traci dobry nastrój, bo winę za taki stan rzeczy przypisuje sobie. W rzeczywistości jednak jest to wina (braku) projektanta użyteczności, lub braku wiedzy na ten temat.

Czym jest użyteczność stron www?

Dr Jakob Nielsen, pionier w dziedzinie Web Usability, definiuje ją w następujący sposób:

„Użyteczność to atrybut jakości związany z tym jak coś jest łatwe w użyciu. Jeszcze precyzyjniej określona – oznacza to, jak szybko użytkownik nauczy się z tego czegoś korzystać, jak efektywny jest podczas takiego używania, jak łatwo zapamiętywane jest to coś, na ile pozbawione jest błędów oraz jak bardzo użytkownicy lubią z tego czegoś korzystać. Jeżeli użytkownicy nie chcą lub nie mogą używać jakiejś właściwości, równie dobrze może ona nie istnieć.”

Prawidłowo zaplanowany układ strony internetowej jak i interfejs pozwolą zwiększyć czas spędzony na stronie jednocześnie zmniejszając współczynnik odrzuceń. Czy znasz rzecz bardziej frustrującą od nieczytelnej struktury, nieintuicyjnej nawigacji ? Według badań Nielsen Norman Group optymalnie dostosowane, ergonomiczne strony mogą zwiększyć obroty o ponad 400% !!

Gotowe rozwiązania

Postaraj się używać prostych w zapamiętaniu adresów URL. Internauta będzie mógł szybciej zidentyfikować, zapamiętać witrynę którą przed chwilą odwiedził, zwiększa to szansę na jego ponowne wizyty. Stosuj przyjazne adresy URL dla stron pod-kategorii.

Przykład:

Nieprzyjazny link:
domena.pl/index.php?kategoria=nowa%oki&nazwaw=3
Przyjazny link: domena.pl/program-partnerski

  • W adresie URL nie stosuj polskich znaków
  • Staraj się o jak najkrótsze nazwy domen
  • Nie stosuj spacji oraz znaków specjalnych
  • Raz przyjętą strategie budowania przyjaznych linków stosuj bezwzględnie
  • Nie nasycaj mocno słowami kluczowymi

Buduj strony mobilne

Darmowe szablony dla wordpress:
http://www.fwpthemes.com/
http://smthemes.com/

Test Mobilności:
http://validator.w3.org/mobile
http://ipadpeek.com/

Sprawdź czy strona nie posiada błędów walidatorem W3C, czy wyświetla się poprawnie w najpopularniejszych przeglądarkach.

– Na stronie głównej zamieść najważniejsze informacje aby internauta nie miał żadnych wątpliwości gdzie jest oraz co może w tym miejscu znaleźć. Niech strona główna będzie możliwie krótka tak aby internauta przy pierwszych odwiedzinach nie musiał jej przewijać.

– Rozbudowana stopka jest opcją do przemyślenia. Na pewno tam internauta będzie szukał danych kontaktowych, faq, polityki prywatności czy przekierowań do social media.

– NOA. Najbardziej oczekiwana akcja. Zawsze, gdy budujesz stronę internetową definiuj cel strony (lub główny cel strony) i zastanów się, czy jest on łatwy do odszukania i zrealizowania. W naszym przypadku to kliknięcie w banner i zakup (I poziom) lub zapisanie do programu partnerskiego (II poziom).

– Cechy dobrego menu – to: dostępność, łatwość i intuicyjność, funkcjonalność, przejrzystość etykiet, spójne działanie wszystkich elementów

– Breadcrumb – (Okruszki chleba lub nawigacja okruszkowa) – nazwa prawdopodobnie inspirowana bajką Jaś i Małgosia dzięki „rozrzucaniu” okruszków chleba po drodze dzieci mogły znaleźć drogę powrotną, zatem breadcrumb to zapisana ścieżka podróży po stronie zaczynając od strony głównej, powinna umożliwiać powrót do poprzednich stron.

– Projektowanie treści – jest tak samo ważne jak prawidłowe przygotowanie projektu graficzno- funkcjonalnego. Staraj się o możliwie najkrótsze treści zawierające wyłącznie najważniejsze informacje. W przypadku długich tekstów daj możliwość wyboru czy internauta chce „czytać więcej”. Zapamiętaj – im dłuższy tekst tym mniejsza chęć jego przeczytania. Tekst powinien zawierać przynajmniej 3000 znaków bez spacji. Wg. Nielsena użytkownik przebywa średnio 30sec na stronie głównej oraz 53sec na podstronach. Czas ten umożliwia przeczytanie średnio 3 zdań. Wyjątkiem są squeeze page

-Treści pisane w sposób prosty i zwięzły. Tekst ponadto powinien mówić w języku odbiorcy, posiadać czytelną strukturę, stosować wypunktowania, wyróżniać słowa kluczowe.

 

Testowanie

– Scenariusze przypadków użycia pomogą ci określić z punktu widzenia internauty kroki jakie musi on podjąć w celu wykonania określonej akcji. W przypadku kliknięcia w baner oraz późniejszych zakupów w sklepach: jak treść oraz struktura strony namawia, naprowadza na akcję ? Jakie poboczne cele muszą zostać zrealizowane ? Co może przeszkadzać użytkownikom ? W jaki sposób wyeliminujesz niepotrzebne działania w celu zwiększenia konwersji ?

– Testy heurystyczne J.Nielsena:

1. Co się stało ? – zawsze informuj internautę o tym co się dzieje
2. O co chodzi ? – Każda informacja na stronie musi być zrozumiała dla każdego
3. Jak powrócić ? – daj możliwość powrotu do poprzedniej strony
4. Po co mi Tyle informacji ? – Strona powinna zawierać tyle informacji ile w danym momencie internauta potrzebuje. Strona nie powinna przytłaczać użytkownika.
5. Pomoc – Internauta szuka rozwiązania swojego problemu, niech informacje będą konkretne i zrozumiałe umożliwiające rozwiązanie napotkanego problemu

– Testy Analytics, badając zachowania użytkowników na naszej stronie możemy z powodzeniem znaleźć mocne oraz słabe strony serwisu. Website optimizer to z kolei narzędzie Google pozwalające na przeprowadzenie eksperymentu różnych wersji strony w celu sprawdzenia, która z nich bardziej odpowiada potrzebom użytkownika.

– Testy użytkowników – w Internecie znajdziesz fora oraz inne miejsca przeznaczone do testowania oraz oceny projektów.

– Pomoc techniczna Programu Partnerskiego Intymnosc.pl – na dowolnym etapie prac nad stroną możesz zwrócić się do nas aby uzyskać dodatkowe wskazówki.

Rozmieszczenie bannerów

Twoje zarobki w Programie Partnerskim zależą w dużym stopniu od ilości kliknięć w bannery oraz linki zamieszczone na stronie. Jeżeli chcesz zwiększyć liczbę kliknięć a tym samym przekierowań do stron produktów postaraj się aby każdy z bannerów znalazł się w optymalnym, dobrze widocznym miejscu.

Umieść banner w:

  • Nagłówku strony,
  • Panelu bocznym,
  • W treści artykułu,
  • Poniżej formularza kontaktowego.
  • Baner, który znajduje się w stopce lub w miejscu o małej widoczności nie podniesie Twoich dochodów. Instalując statystyki google analytics możesz sprawdzić popularne miejsca na swojej